Service / Juridische informatie

Algemene Voorwaarden

1. Gemakkelijk aankopen zonder risico

Gedaan met de inkoopstress! Vanaf nu kunt u in alle rust kiezen. De kleding mag gerust gepast worden. Past iets niet... geen probleem, u mag het binnen 14 dagen ruilen of retourneren! Alleen artikelen die gepersonaliseerd zijn (met borduursels van logo, naam enz.) zijn van ruiling uitgesloten. U kunt het pakket retour zenden met PostNL. Wel moet het, vanzelfsprekend ongedragen artikel in de oorspronkelijke verpakking retour gezonden worden vergezeld van de retourbon waarop de reden van retourzending vermeld staat. Tevens kunt u een nieuwe bestelling invullen op het daarvoor bedoelde gedeelte van de factuur! Voor terugbetaling kunt u uw IBAN-nummer doorgeven zodat wij het geld kunnen terugstorten! Een artikel dat per set wordt aangeboden dient u als set ook weer retour te zenden! U dient het pakket voldoende te frankeren en stuurt het terug naar:

CLINIC & JOB DRESS B.V.
Postbus 3333
7500 DH Enschede

2. Gegarandeerde kwaliteit

Kenmerkend voor de CLINIC DRESS-modellen zijn:
goede merken, prachtige afwerking en uiterst moderne designs. Al onze artikelen worden aan een strenge controle onderworpen.

3. Dag en nacht bereikbaar

Geef uw bestelling per mail (info@clinicdress.nl), per webshop (www.clinicdress.nl) of telefonisch door. We kunnen u dan gelijk alle nodige informatie geven (8.15-16.30 uur) Ook ´s nachts kunt u een bericht op onze voicemail achterlaten!

4. Betalen is zeer eenvoudig

4.1 U betaald op rekening binnen 10 dagen na ontvangst van de goederen. Het nummer is NL22ABNA0434306800 o.v.v. uw klantennummer.

4.2 iDEAL
Bij keuze voor de betalingsmethode iDEAL machtigt de klant zijn bank, die bij het iDEAL-betalingssysteem is aangesloten, om de betaalopdracht uit te voeren. Na de machtiging voor deze betaalopdracht wordt het factuurbedrag van de rekening van de klant afgeschreven en naar de rekening van de verkoper overgeschreven. De verkoper wordt onmiddellijk geïnformeerd over de geslaagde betaling. Stuurt u goederen retour van een via iDEAL betaalde bestelling dan wordt het bedrag van de creditnota z.s.m. automatisch op uw rekeningnummer teruggestort.

5. Retourzending

5.1 Stuur bij de retourzending de retourbon mee die we hebben bijgesloten in het pakket!
5.2 U mag een eventuele retourzending doen nadat u de artikelen van de gehele bestelling hebt ontvangen. Ook al zijn de 14 dagen daarbij verstreken.
5.3 Wenst u vervanging of ruiling van een artikel vul dan de bijgevoegde bestelbon in en stuur deze met de retourzending mee.
5.4 U ontvangt voor de retourzending een creditnota van ons welke u in mindering kunt brengen op de originele factuur welke u heeft bewaard.
5.5 Stuurt u alles terug wat op de factuur staat dan vervalt deze factuur in zijn geheel en ontvangt u van ons ook geen creditnota.
5.6 De retourzending kunt u het beste via PostNL aan ons terugsturen. U kunt daarvoor gebruik maken van de bijgevoegde voorgedrukte adressticker!
5.7 Wenst u het via een andere vervoerder terug te sturen dan is het adres: Clinic & Job Dress, Najaarsweg 21, 7532 SK Enschede.
5.8 De verzendkosten voor het retour sturen komen voor eigen rekening.
5.9 Bij volledige retourzending vervallen de verzendkosten die wij u in rekening hebben gebracht.
5.10 Bij een ruiling brengen wij één keer verzendkosten in rekening totdat u tevreden bent.
5.11 Bestellingen via Ideal betaald kunnen niet worden verrekend met een ruiling/nieuwe bestelling. Het bedrag wordt automatisch teruggestort.

6. Dit geldt voor alle bestellingen

De levering van goederen vindt plaats via onze verzender naar het door de klant opgegeven afleveradres in Nederland en België.

6.1 De verzendkosten bedragen bij een levering binnen Nederland € 8,50 inclusief B.T.W (€ 7,02 exclusief B.T.W.). Wilt u een levering in het buitenland laten bezorgen, dan kunt u het beste daarover direct contact met ons opnemen.
6.2 De verzendkosten voor een zending naar Belgie bedragen € 9,60 inclusief B.T.W. (€ 7,93 exclusief B.T.W.)
6.3 Levering in 1 zending voorzover mogelijk. Bij meerder leveringen uit een bestelling, neemt CLINIC & JOB DRESS de meerkosten voor verpakking en verzending voor haar rekening.
6.4 Om ons kredietrisico te verzekeren, behouden wij het recht om een bestelling van een vooruitbetaling te laten afhangen. Tot het volledige rekening bedrag is betaald, blijven de geleverde goerderen eigendom van CLINIC & JOB DRESS B.V. Tevens maken wij U er op attent dat wij geen termijnbetalingen accepteren.
6.5 Leveringen op rekening betalen binnen 10 dagen na ontvangst. NL22ABNA0434306800.
6.6 Drukfouten en veranderingen van modellen onder voorbehoud.

7. Alternatieve geschillenbeslechting

7.1 De EU-Commissie zal onder de volgende link een internetplatvorm openen onder voor online beslechting van geschillen: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Dit platvorm moet als vangnet voor buiten gerechtelijke beslechting van geschillen dienen, voortvloeiend uit online-aankopen of dienstverleningscontracten waarbij een consument betrokken is.

7.2 De verkoper is voor deelname aan een procedure voor geschillenbeslechting van een consumenten arbitragecommissie niet verplicht noch bereid.

Ons emailadres is: info@clinicdress.nl

Verantwoordelijke uitgever:

CLINIC & JOB DRESS B.V.
Postbus 3333
7500 DH Enschede

Kamer van Koophandel te Enschede 67348718

Menu