SERVICE / FAQ

FAQ: Antwoorden op vaak gestelde vragen

Overzicht

Bestelling

Verzending

Onderhoud

Klantaccount

Retourzending / Terugbetaling

Omruiling / Reclamatie

Betaling / Creditering

Bestelling

Bestelling opgeven

Om bij Clinic Dress te kunnen bestellen, heb je een Clinic Dress webshop klantenaccount nodig. Je kunt deze gemakkelijk in onze webwinkel aanmaken.

Heb je al een account? Dan kun je direct winkelen: www.clinicdress.nl. Geen toegang tot internet? Wij nemen de bestelling ook telefonisch aan, onze klantenservice wil je graag helpen van ma. - vr. van 08.15-16.30 uur op telefoonnummer +31 53 4300400.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je de bestelling annuleren? Bel dan z.s.m. (op dezelfde dag) de SERVICE HOTLINE +31 53 4300400. Ma. - vr. van 08.15-16.30 uur.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Zodra je de bevestiging hebt ontvangen duurt het 5 tot 7 werkdagen voordat het pakketje wordt bezorgd door DHL. Een dag van te voren ontvang je van DHL een e-mail wanneer ze het ongeveer komen bezorgen.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Wanneer je besluit de bestelling te retourneren verzoeken we je het "retourenformulier"in te vullen en bij te voegen in het pakket. Het "retourenformulier" bevindt zich naast de factuur en is bijgevoegd in het pakket. Het pakket kun je via PostNL je terugsturen naar: Clinic & Job Dress B.V., Postbus 3333, 7500 DH Enschede.

Stuur je het via een andere verzender (DHL) dan is het adres: Clinic & Job Dress B.V., Najaarswegweg 21, 7532 SK Enschede. De verzendkosten komen voor eigen rekening.

Is een artikel nog te leveren, als het online niet meeer beschikbaar is?

Je hebt een artikelnummer ingevoerd bij het zoeken en ziet de melding "Er zijn geen producten in de catogorie"? Dan hebben we het artikel misschien al uit ons assortiment verwijderd. Of heb je het een artikel online opgevraagd maar alle maten zijn uitverkocht?

In beide gevallen kun je contact met ons opnemen via info@clinicdress.nl , onder vermelding van het artikelnummer en de gewenste maat. Onze klantenservice zal het graag voor je nakijken. Telefonisch kun je ons bereiken ma. - vr. van 08.15-16.30 uur op telefoonnummer + 31 53-4300400

Grotere aantallen bestellen

Natuurlijk leveren wij ook aan zakelijke klanten en kunnen wij grotere hoeveelheden coördineren. Wij bieden spannende voorwaarden - neem contact met ons op via info@clinicdress.nl, wij zullen je graag persoonlijk adviseren.

Meer informatie op: clinicdress.nl/zakelijke-klanten.

Je artikel is kapot?

Het spijt ons. Wij zullen je klacht onderzoeken. Neem contact met ons op per e-mail of telefoon. SERVICE HOTLINE + 31 53 4300400 ma. - vr. van 08.15-16.30 uur.

Email: info@clinicdress.nl

Ik heb een artikel ontvangen welke ik niet heb besteld

Onze excuses als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Neem contact met ons op en wij zullen de vervolg stappen met je bespreken.

SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma. - vr. van 08.15-16.30 uur

E-mail: info@clinicdress.nl

Bestelling veranderen of annuleren

Als je op dezelfde dag van bestelling contact met ons opneemt kan de bestelling nog worden gewijzigd of geannuleerd.

SERVICE HOTLINE | +31 53 4300400 ma. - vr. 08.15 - 16.30 uur

E-mail: info@clinicdress.nl

Wat kan ik doen, als ik op een verkeerd adres heb besteld?

Als je de bestelling al hebt geplaatst kan het afleveradres later niet meer worden gewijzigd. Afhankelijk van het feit of de bestelling nog kan worden geannuleerd. Op dezelfde dag van bestelling kunnen wij de wijziging voor u doorvoeren als je contact met ons opneemt via onze SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma. - vr. van 08.15-16.30 uur.

E-mail: info@clincidress.nl.

Anders kunnen wij het pakket pas naar het juiste adres sturen nadat het weer is geretourneerd. Dit kan enkele dagen duren.

CLINIC DRESS cadeaubonnen kopen

Wij bieden geen cadeaubonnen aan.

Hoe gebruik ik cadeaubonnen?

Wij bieden geen cadeaubonnen aan.

Hoe zijn kortingscodes/acties te gebruiken?

Kortingscodes/ acties hebben een beperkte geldigheidsduur die altijd op de voucher vermeld staat. Zij kunnen een minimum bestelwaarde hebben.

Terug naar boven

Verzending

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Binnen 5 tot 7 werkdagen ontvang je de gewenste artikelen. Het pakket wordt door DHL bezorgd. We leveren uitsluitend in Nederland en België. DHL stuurt je één dag voor bezorging een bericht per mail wanneer ze het ongeveer komen afleveren.

Brengen jullie verzendkosten in rekening?

Wij brengen € 7,95 verzendkosten in rekening bij een bestelling in Nederland. Voor een bestelling naar België zijn de verzendkosten € 9,60. Bij nalevering en omruiling worden geen verzendkosten extra in rekening gebracht. De kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.

Ik heb een bestelling geplaatst, waar bijft deze?

Onze levertijd is 5 tot7 werkdagen. Wanneer je een artikel laat borduren is de levertijd 15 werkdagen. Zodra wij het pakket hebben overgedragen aan onze vervoerder DHL, zullen zij u een bericht sturen per mail wanneer het pakket wordt bezorgd. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd.

Verzenden jullie ook naar het buitenland? Ik kan dat niet ingeven op jullie website.

Je kunt onze webshop in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk en Nederland bereiken met de overeenkomstige landcode aan het einde van het internetadres. Wilt u de goederen in een ander land ontvangen? Wij verzenden onze pakketten in heel Europa, maar vanaf onze hoofdlocatie. Neem contact op met onze klantenservice in Duitsland via info@clinicdress.nl om uw bestelling te plaatsen en voor verdere informatie - wij adviseren je graag!

Bieden jullie Expresse zendingen aan?

Neem telefonisch contact met ons op. In uitzonderlijke gevallen zijn expressleveringen mogelijk (kosten op aanvraag) SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma.- vr. van 08.15-16.30 uur.

E-mail: info@clinicdress.nl

Hoe lang is de levertijd?

De levertijd bedraagt ca. 5-7 werkdagen, mits de artikelen voorradig zijn. Indien één of meer artikelen niet beschibaar zijn, zullen deze kosteloos worden nageleverd zodra ze beschikbaar komen.

Waarom zijn niet alle artikelen geleverd?

Het spijt ons als je bestelling niet volledig werd geleverd. Soms versturen wij een bestelling in meerdere deelleveringen. Artikelen die later worden geleverd worden op kosten van Clinic Dress toegestuurd. Controleer eerst of de bestelling in meerdere zendingen wordt geleverd. Neem contact met ons op als je niet zeker bent.

Ik een beschadigd pakket ontvangen

Het spijt ons als je een beschadigd pakket hebt ontvangen. Zijn de artikelen ook beschadigd? Wilt u de artikelen van deze levering retourneren? Het beste is contact met ons op te nemen en dan vinden we samen een passende oplossing: SERVICE HOTLINE | +31 53 4300400 ma. - vr. 08.15 - 16.30 uur.

E-mail: info@clinicdress.nl

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Onze excuses als je je bestelling door ons is geannuleerd. In sommige gevallen (b.v. als je adresgegevens niet correct zijn) sturen wij je na de bestelling een e-mail waarin wij u vragen contact met ons op te nemen of vooruit te betalen. Als wij binnen 1/-14 dagen niets van u horen, annuleert het systeem automatisch de open bestelling. Soms is een artikel al uitverkocht .maar wordt het in de webshop nog als beschikbaar getoond. In dat geval wordt u per schrijven op de hoogte gebracht (vertraging bij levering). Wij stellen alles in het werk om de gegevens actueel te houden. Mogen we u iets anders sturen op zicht? Onze klantenservice zal u graag advies geven.

SERVICE HOTLINE | +31 53 4300400 ma. - vr. 08.15 - 16.30 uur.

E-mail: info@clinicdress.nl

Mijn track & trace link werkt niet

De link voor het volgen van het pakket is pas actief als het pakket is overhandigd aan DHL en is geregistreerd. Probeer het opnieuw na 24-48 uur.

Terug naar boven

Onderhoud

Maatadvies

In onze webshop onderaan (footer) vindt u " maatadvies & onderhoudstips" hier kun je specifiek naar je behoeften zoeken.

clinicdress.nl/maatadvies-dames
clinicdress.nl/maatadvies-heren
clinicdress.nl/maatadvies-schoenen

Kan ik een logo laten borduren?

Stuur ons per mail een pdf-bestand van het logo , wij sturen je een vrijblijvende offerte met éénmalige kosten voor het maken van het borduurprogramma en de kosten voor het borduren per artikel. Laat ons weten om hoeveel stuks het zal gaan en op welke plaats het logo geborduurd dient te worden. Onze Customer Service zal je graag adviseren.

SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma. - vr. van 08.15-16.30 uur

E-mail: info@clinicdress.nl

Kan ik een naam laten borduren?

Stuur ons de aanvraag per e-mail, wij sturen je dan alle informatie die je nodig hebt. E-mail: info@clinicdress.nl

Terug naar boven

Klantaccount

Ik wil geen nieuwsbrief meer ontvangen?

Als je geen nieuwsbrieven meer van ons wenst te ontvangen, klik dan op de gemarkeerde link helemaal aan het eind van onze nieuwsbrief of stuur ons een bericht per e-mail zodat wij het voor u kunnen stop zetten. E-mail: info@clinicdress.nl

Ik wil geen catalogus meer ontvangen

Indien je geen catalogi meer van ons wenst te ontvangen kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen naar: info@clinicdress.nl. Gelieve er rekening mee houden dat je ondanks de afmelding nog 1-2 catalogi kunt ontvangen, aangezien er reeds adressen voor een volgende mailing zijn geselecteerd.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen (bijv. naam, adres, e-mail adres)?

Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen in de instellingen van je klantenaccount.

1. om dit te doen log je in op onze website. Klik op "aanmelden" in de rechterhoek van de webwinkel en voer vervolgens uw e-mailadres en wachtwoord in. Klik op "aanmelden"

2. Open uw "persoonlijke gegevens" Hier heb je de mogelijkheid om je persoonlijke gegevens te wijzigen.

Wachtwoord vergeten?

Als je het wachtwoord bent vergeten kun je het hier opnieuw instellen (clinicdress.nl/wachtwoord-opvragen) Voer hier het e-mailadres in waarmee u geregistreerd bent en u ontvangt binnenkort een bevestigings-mail.

Hoe kan ik mijn klantenaccount verwijderen?

Als je je account wilt verwijderen neem dan contact met ons op:

SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma. - vr. 08.15 - 16.30 uur

E-Mail: info@clinicdress.nl

Hoe maak ik een account aan bij CLINIC DRESS?

Ga naar deze link om dat te doen "clinicdress.nl/aanmelden" Heb je nog geen account dan kun je je hier registreren. Vul alle velden in en maak je eigen account aan.

Hoe kan ik mijn gegevens opvragen?

Je vindt alle relevante informatie in je account overzicht, ga hiervoor naar "Mijn account" in de rechterbovenhoek In het menu aan de linkerkant vind je alle relevante punten. Kun je de informatie die je zoekt niet vinden neem dan contact met ons op.

SERVICE HOTLINE +31 53 4300400 ma. - vr. van 08.15-16.30 uur.

E-Mail: info@clinicdress.nl

Zijn mijn inloggevens op www.clinicdress.nl beschermd?

Je logingegevens zijn beschermd volgens ons privacybeleid. clinicdress.nl/privacyverklaring

Hoe kan ik de nieuwsbrief ontvangen?

Wil je regelmatig op de hoogte blijven van topaanbiedingen en actuele modetrends? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief clinicdress.nl/nieuwsbrief

Terug naar boven

Retourzending / Terugbetaling

Is het retour sturen gratis?

Het pakketje dien je altijd zelf te frankeren.

Ik heb iets teruggestuurd, hoe vraag ik een nieuwe factuur aan?

Je hebt een deel van je bestelling teruggestuurd? Normaal gesproken ontvang je de factuur met creditnota (bewijs van retour) automatisch per e-mail (mits het e-mailadres bij ons is geregistreerd) Het bedrag van de creditnota mag je in mindering brengen op de factuur. Heb je alles van een factuur aan ons teruggestuurd dan hoef je uiteraard niets te betalen. Je ontvangt geen nieuwe factuur.

Is mijn retourzending aangekomen?

Als je retourzending door ons is ontvangen dan wordt deze normaal gesproken dezelfde dag verwerkt. Je ontvangt van ons per e-mail de originele factuur en de creditnota (retour-nota) als bevestiging. Het verschil bedrag tussen de originele factuur en creditnota kun je dan aan ons overmaken. Is de zending volledig teruggesturud dan is het bedrag van de factuur en creditnota nihil.

Terugbetaling van mijn retourzending

Heb je via iDEAL betaald? Dan hoef je niets te doen, het creditbedrag wordt na verwerking van de retourzending automatisch op je rekeningnummer teruggestort. Heb je artikelen retourgestuurd en de factuur reeds betaald? Dan voor terugstorten van het creditbedrag gelieve ons je banknummer (IBAN) door te geven.

Herroepingsrecht

Je kunt ongedragen, ongewassen en schone artikelen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen.

Hoe kan ik mijn pakket terugsturen:

Je retourpakket kun je terugsturen via PostNL, een voorgedrukte adressticker is bijgesloten bij de zending, naar CLINIC DRESS B.V., Postbus 3333, 7500 DH Enschede. Via andere verzenders (DHL) kun je de zending sturen naar: CLINIC DRESS B.V., Najaarsweg 21, 7532 SK Enschede. De retourzending dient voldoende te worden gefrankeerd door de verzender.

Kan ik meerdere bestellingen in één zending terugsturen?

Je kunt meerdere bestellingen gezamenlijk terugsturen. Het is belangrijk dat je het retourenformulier bijvoegt.

Terug naar boven

Omruiling / Reclamatie

Kan ik een artikel direct omruilen?

Heb je via iDEAL betaald? Dan wordt het bedrag na verwerking van de retourzending automatisch teruggestort. Staat je ruiling vermeld bij ´nieuwe bestelling` dan sturen we je het artikel z.s.m. toe echter dan op rekening. De factuur dien je dan achteraf aan ons weer over te maken. Ook kun je de bestelling online weer bij ons bestellen. Als je nog vragen hierover hebt, neem dan ons contact met ons op:

SERVICE HOTLINE | +31 53 4300400 ma. - vr. 08.15 - 16.30 uur

E-mail: info@clinicdress.nl

Een artikel is beschadigd/vuil, wat kan ik doen?

Als een artikel beschadigd is dan kun je dat reclameren. Vul daarvoor het retourformulier in het doe het samen met het beschadigde artikel in het pakje. Het retourformulier is bijgesloten bij de toezending. Voor de retourzending van een beschadigd artikel gelieve contact op te nemen meet info@clinicdress.nl of te bellen naar +31 53 4300400 zodat we je daar alle informatie over kunnen geven.

Een artikel bevalt niet, wat kan ik doen?

In het kader van je wettelijk recht op retournering kun je één of meer artikelen uit je besteling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Zorg ervoor dat de artikelen schoon, ongewassen en ongedragen zijn. Stuur u zending naar: CLINIC DRESS B.V., Postbus 3333, 7500 DH Enschede via PostNL. Via een andere verzender (DHL) kun je de retourzending sturen naar: CLINIC DRESS B.V., Najaarsweg 21, 7532 SK Enschede. De retourzending dient voldoende te worden gefrankeerd. Artikelen die volgens je individuele wensen zijn geborduurd zijn uitgesloten van het recht op retour.

Tip: bestel het gewenste artikel eerst zonder personalisering. Zo kun je controleren of het artikel de juiste maat/pasvorm heeft. Stuur je de gehele zending retour dan vervallen ook de in rekening gebrachte verzendkosten. Bij het sturen van de eventuele ruiling worden deze weer berekend.

Een artikel past niet, wat kan ik doen?

In het kader van je wettelijk recht op retournering kun je één of meer artikelen uit je besteling zonder opgave van redenen binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Zorg ervoor dat de artikelen schoon, ongewassen en ongedragen zijn. Stuur u zending naar: CLINIC DRESS B.V., Postbus 3333, 7500 DH Enschede via PostNL. Via een andere verzender (DHL) kun je de retourzending sturen naar: CLINIC DRESS B.V., Najaarsweg 21, 7532 SK Enschede. De retourzending dient voldoende te worden gefrankeerd. Artikelen die volgens je individuele wensen zijn geborduurd zijn uitgesloten van het recht op retour.

Tip: bestel het gewenste artikel eerst zonder personalisering. Zo kun je controleren of het artikel de juiste maat/pasvorm heeft. Stuur je de gehele zending retour dan vervallen ook de in rekening gebrachte verzendkosten. Bij het sturen van de eventuele ruiling worden deze weer berekend.

Terug naar boven

Betaling / Creditering

Wanneer wordt de automatische incasso afgeschreven?

Wij bieden geen betaling per automatische incasso aan.

Mijn waardeboncode kon niet worden verzilverd

Als je een waardeboncode wilt inwisselen, kun je dat doen onder de artikelen die je wilt bestellen in het winkelwagentje. Let daarbij op dat de aangeven minimum bestelwaarde bereikt is en dat de geldigheidsdatum niet is verlopen. Ook is de code hooflettergevoelig.

Hoe voeg ik een waardeboncode toe aan mijn bestelling?

Je kunt een waardeboncode invoeren vóór het betalingsproces. Selecteer eerst je gewenste artikelen en klik dan op uw winkelwagen. Onder de lijst van de door je geselecteerde artikelen vindt je het veld `heeft u een waardeboncode`? Voer daar de code in en klik dan op `Toevoegen`. De waarde van de bon wordt dan direct van het totaalbedrag van uw aankoop afgetrokken.

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Wil je een kopie van je factuur opvragen? Laat het ons weten door je klantennummer te sturen naar info@clinicdress.nl

Wat zijn de bankgegevens?

Onze bankgegevens zijn:

ABN/AMRO IBAN: NL22ABNA0434306800 t.n.v. Clinic & Job Dress B.V.

Vergeet niet uw betalingskenmerk bij omschrijving te vermelden..

Betaling via iDEAL

Bij betaling per iDEAL machtig je je bank, die bij het iDEAL-betalingssysteem is aangesloten, om de betaalopdracht uit te voeren. Na de machtiging voor deze betaalopdracht wordt het factuurbedrag van je rekening afgeschreven en naar de rekening van UNZER (onze partner bij iDEAL betalingen) overgeschreven. Clinic Dress wordt onmiddellijk geïnformeerd over de geslaagde betaling. Stuurt u goederen retour van een via iDEAL betaalde bestelling dan wordt het bedrag van de creditnota binnen enkele dagen automatisch op je rekeningnummer teruggestort.

Betaling op rekening

Bij betaling op rekening dient de factuur binnen 10 dagen na ontvangst van de levering te worden betaalt. Je betaalt alleen de artikelen die u behoudt.

Betaling per creditcard

Wij bieden geen betaling per credicard aan.

Betaling per PayPal

Wij bieden geen betaling per PayPal aan.

Terug naar boven

Menu